„Agatha Christie a României”

Nu imi amintesc cand i-am povestit Ralucai, copila mea de 23 ani, despre romanele politiste scrise de Rodica Ojog-Brasoveanu, dar stiu ca, de asta vara, au inceput sa apara, rand pe rand, toate cartile scrise de minunata scriitoare, in biblioteca noastra.

Iar in perioada asta de sarbatori de iarna, nedezlipita de citit, m-a batut la cap sa ma apuc sa recitesc si eu povestea cu Melania si Mirciulica pentru ca este “prea spumoasa si faina”.

Ce credeti ca o sa fac azi dupa ce termin cu bucatareala? Ca doar nu o sa fac supa de pui cu galuste toata ziua si nici nu o sa o citesc doar pe Isabel Allende!

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la „Agatha Christie a României”

  1. Ooooh, da! O iubesc pe Melania! Ia să caut şi eu cartea, că mi-e dor. Tot mama mi-a recomandat, demult, autoarea şi implicit seria şi pe loc m-am îndrăgostit de ea.

Lasă un comentariu